25/5/10

A satisfacción

Agora que xa vemos próximo o fin do curso escolar, chega o momento da reflexión. Os cuestionarios repartidos durante o mes de abril ofrecen información moi interesante que dará lugar á priorización de obxectivos de mellora para o vindeiro curso.


Estes son os resultados que ofrecen os cuestionarios repartidos ao alumnado de 4º e 6º de primaria. Chama a atención o alto grao de satisfacción que recollen as 3 primeiras respostas, referidas ao nivel de formación, labor do titor ou titora, e actividades complementarias, así como a última (referida á biblioteca). Tamén é chamativo o baixo resultado rexistrado na pregunta 8 en 6º (o servizo de limpeza).




Vexamos agora os resultados recollidos entre as familias de 6º de infantil, e de 2º, 4º e 6º de primaria:
Repítese a baixa valoración que rexistra o equipamento do centro e as instalacións (preguntas 6 e 7), así como o servizo de limpeza (pregunta 10).



Podemos sentirnos moi orgullosos da opinión que lles merecen o trato co titor, e en xeral cos servizos relacionados co persoal do centro. Chama igualmente a atención a alta cualificación que ofrece a opinión do centro que se ten na zona (un 80% de valoración positiva), e é definitiva a resposta á 1ª pregunta ("De poder escoller, volvería matricular ao seu fillo no noso centro?), que supera en todos os casos un 80% de aceptación.


De vital importancia é a opinión do persoal que traballa no centro, xa que tamén somos usuarios del como docentes, ou como persoal de servizo.


É evidente que as instalacións e o equipamento deixan moito que desexar. Agardamos que coas obras prometidas no vindeiro curso o resultado sexa ben distinto.

A relación co alumnado merece unha das cualificacións máis altas (pregunta 7), e son moi ben valoradas as que se refiren á satisfacción no centro (da 1 á 3).

En xeral, a satisfacción en todos os ámbitos supera o criterio de calidade que tiñamos marcado, o que nos anima a continuar esforzándonos por mellorar o noso traballo, que é en definitiva, ofrecer un servizo de calidade.